کرونا و کلینیک مراقبت زیبایی

به طور کلی مراکزی که محل تجمع عموم هستند و رفت و آمد بسیاری دارند باید مراقبت های ویژه ای در شرایط حساس کنونی داشته باشند. این مراقبت ها تنها شامل پاکسازی محیط نمی باشد بلکه باید ساختاری فراهم کرد که کارکنان و مراجعه کنندگان در امنیت باشند.

جلوگیری از کرونا توسط پرسنل

اطلاع رسانی صحیح و دقیق به تمامی کارکنان در رابطه با جدی گرفتن مساله شیوع کرونا و رعایت بهداشت فردی مانند شستشوی مرتب دست ها، استفاده از ماسک و دستکش در حین کار و تعویض مرتب آن ها قدم اصلی برای شروع و جلوگیری از کرونا می باشد. سپس باید متذکر شد که در صورت احساس هرگونه سرماخوردگی و یا مشاهده علائم دیگر بلافاصله گزارش داده و محیط کلینیک را ترک کند و تا زمان بهبودی کامل و اطمینان از سلامتی خود در مرخصی بماند. این فرآیند به حفظ سلامتی همکاران و مراجعه کنندگان کمک می کند. روزانه اطلاعات خود را با رسانه های معتبر و سازمان بهداشت جهانی مطابقت دهید.

جلوگیری از شیوع کرونا ویروس توسط مراجعه کنندگان

مراقبت و بررسی سالم و ایمن بودن مراجعه کنندگان نکته مهمی است که حتما باید به آن توجه کرد. قرار دادن تجهیزات مصرفی و محافظتی مانند مایع ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش حس اعتماد و اطمینان را بین افراد افزایش داده و از نگرانی و ترس حضور در کلینیک می کاهد. ارتباط محافظت شده بین کارکنان و مشتری سلامتی هردو طرف ارتباط را تضمین می کند. امیدوار هستیم مراجعه کنندگانی که احساس سرماخوردگی دارند و یا مشاهده علائم دیگر در خانه بمانند و از حضور در مراکز عمومی و کلینیک های زیبایی خودداری کنند و وقت رزرو شده خود را به بعد از بهبودی کامل انتقال دهند.

ضد عفونی و استریل محیط کلینیک

ضدعفونی و استریل کردن محیط کلینیک به صورت روزانه و ساعتی باید انجام شود.

نحوه ضد عفونی و استریل محیط کلینیک دکتر سرلک

ما در  کلینیک دکتر سرلک برای جلوگیری از کرونا و سایر بیماری های واگیر دار و عفونی، بیشترین نواحی در معرض آلودگی مانند دستگیره های در، صندلی های سالن انتظار، رو تختی ها و کانتر صندوق پذیرش مناطقی هستند که مدام باید تعویض و یا با مایعات ضدعفونی کننده تمیز شوند. مایعات ضدعفونی کننده شامل آب-الکل طبی و آب-وایتکس می شود که روی تمامی سطوح اسپری می گردد.

رعایت نکات بهداشتی توسط همه افراد

در نهایت همدلی و کمک رسانی به یکدیگرباعث جلوگیری از شیوع کرونا و مانع پیشرفت روز افزون این بیماری می گردد. بدون استرس و نگرانی با رعایت تمامی نکات توصیه شده از سلامت خانواده خود و افراد جامعه محافظت می کنیم. فاصله یک و نیم متری از هر فرد را رعایت کنیم و هنگام پرداخت از کارت های عابربانک به جای پول نقد استفاده نمایید. سعی کنید کمترین تماس فیزیکی با سطوح غیرضروری داشته باشید.

دکتر مژده سرلک

دکتر مژده سرلک، متخصص پوست و مو، با تجربه و مهارت درمانی بالا، به بیماران در تشخیص و درمان مشکلات پوستی و مویی کمک می‌کنند. ایشان از آخرین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست استفاده می‌کنند و در مشاوره و آموزش مراقبت از پوست و مو نیز فعالیت دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت